Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Nail Of The Day και review για το pure color nail no 26 metallic sage της Estee Lauder…



Hello hello..!! τι κάνετε;;
Σήμερα επέστρεψα με ένα ακόμη nail of the day που όμως αυτή τη φορά θα το συνοδεύσω και με ένα review για το βερνίκι νυχιών που χρησιμοποίησα.

                                              Και για να αρχίσουμε λοιπόν ιδού  το notd
  και το βερνίκι  που χρησιμοποίησα είναι το pure color nail no 26 metallic sage της Estee Lauder



Μιας και αυτή τη σεζόν είναι πολύ της μόδας τα μεταλλικά βερνίκια νυχιών αποφάσισα να επενδύσω σε ένα σχετικά ακριβό το οποίο όμως και θα κάλυπτε  τις ανάγκες μου και αποτελεί συλλεκτικό κομμάτι για τη χειμερινή περίοδο από την Estee lauder… μέγα λάθος!!!
Αν και έχει φοβερό χρώμα (η φωτό δεν το αναδεικνύει καθόλου) δεν κρατάει καθόλου στα νύχια, δεν είναι ότι ξεφτίζει όπως τα άλλα βερνίκια αυτό  ξεθωριάζει !!!! δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο… από την τρίτη  ημέρα αρχίζει να ξεθωριάζει και να θαμπώνει!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα βερνίκια νυχιών της Estee Lauder; Τι γνώμη έχετε;
Σας στέλνω την αγάπη μου


Xoxo…
fotini

2 σχόλια:

  1. Έχω πάρει και εγω μανό στο παρελθόν απο την Estee και το μετανιωσα γτ ειχε μηδενικη διαρκεια.Συμπέρασμα, θεωρω κοροιδία τα πανάκριβα μανό όταν υπάρχουν πολυ πολυ καλυτερα σε οικονομικοτατες τιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις τόσο δίκιο.... αν δεν έχεις δοκιμάσει της lovie στα προτείνω καρτούν κυριολεκτικά για πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή