Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Το νέο pore refining solutions make up της Clinique

Καλημέρα … καλημέρα!!! Τι κάνετε; πιστή εδώ στο  καθημερινό μας ραντεβού σας έχω ένα νέο review για ένα προϊόν που ακόμη δεν έχει έρθει στην Ελλάδα.
 Στην τελευταία μου εξόρμηση στο Chondos Center  πέτυχα την πωλήτρια σε καλή διάθεση και χωρίς καν να το ζητήσω ( ναι καλά διαβάσατε ) μου έδωσε ούτε ένα ούτε δύο άλλα τέσσερα δειγματάκια από το pore refining solutions make up της Clinique. 


Πρόκειται για το νέο make up της εταιρείας το οποίο και το λάτρεψα!!
 Αυτό το προϊόν ισχυρίζεται πως εξαφανίζει του πόρους του προσώπου σας και χαρίζει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Είναι ένα oil free make up με τόσο απαλό τελείωμα που ακόμη και από κοντά είναι σαν να μην φοράς τίποτα.
Η εφαρμογή του  ήταν εύκολη αν και έχει την τάση να στεγνώνει σχετικά γρήγορα. Η κάλυψη του σχετικά μέτρια… αν θέλετε καλύτερη κάλυψη εφαρμόστε το προϊόν ταμποναριστά μέχρι να απορροφηθεί σχεδόν όλη η ποσότητα και τελειοποιήστε με το πινέλο σας για ποιο λείο αποτέλεσμα.
Αυτό που παρατήρησα είναι πως όντως βοηθά στην κάλυψη των πόρων, δεν μπορώ να σας πω για το αν τους συρρικνώνει μιας και το χρησιμοποίησα για μικρό χρονικό διάστημα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα του δώσω μια ευκαιρία αρκεί βέβαια να έρθει και στην Ελλάδα.
αυτά από εμένα… σας στέλνω την αγάπη μου και μέχρι το επόμενο post… κοιτάξτε στον καθρέφτη σας και βρείτε ότι ποιο όμορφο υπάρχει μέσα σας!    

xoxo
fotini      

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει foundation από Clinique, αλλά επειδή μου έλεγε για εξαφάνιση των πόρων μου κέντρισε το ενδιαφέρον.
    Εχεις βραβείο στο blog μου. :)
    http://stardustbeauty8.blogspot.com/2012/11/awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! όσο για το foundtion για εμένα είναι τέλειο!!!

      Διαγραφή