Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Πως να χάσετε τα κιλά των γιορτών...




Οι γιορτές μπορεί να έφυγαν, αλλά μας άφησαν αυτά τα 2-3 κιλάκια που δείχνουν πως καλοπεράσαμε βρε αδερφέ.... ( ή ας μιλήσω για εμένα καλύτερα... μου άφησαν).

Τι κάνουμε λοιπόν σε αυτή την περίπτωση; Για να είμαι ειλικρινής έχω μερικά ''κολπάκια'' που ακολουθώ εδώ και χρόνια και μπορώ και σταθεροποιώ το βάρος μου αλλά και όταν το χρειάζομαι μπορώ χρησιμοποιώντας τα σωστά, να χάσω 2-3 κιλάκια....

1. Θα ξεκινήσω με το μεγαλύτερο και καλύτερο μου tip.... τη ζυγαριά. Κάθε γυναίκα πρέπει να έχει στο σπίτι της μία ζυγαριά.... Προσωπικά ζυγίζομαι μία φορά την εβδομάδα και έτσι μπορώ να κοντρολάρω την αύξηση του βάρους μου... Αν δω ότι μία εβδομάδα πήρα λίγο βάρος την επόμενη προσέχω λίγο παραπάνω τι τρώω.

2. Το σωστό και καλό πρωινό. Ξεκινώντας την ημέρα μου με ένα καλό και σωστό πρωινό αυτομάτως βάζεις το μεταβολισμό σου σε λειτουργία από το πρωί.... επομένως καις περισσότερες θερμίδες κατα τη διάρκεια της ημέρας. (και όταν λέω καλό πρωινό σίγουρα δεν εννοώ κρουασάν σοκολάτας...)

3. Πρόσθεσε λίγα παραπάνω φρούτα και λαχανικά και μείωσε λίγο τους υδατάνθρακες... π.χ. μην συνοδεύεις τη μπριζόλα σου με πατάτες τηγανητές αλλά με μία πλούσια σαλάτα που θα μπορέσεις να φας όση θέλεις χωρίς να ανησυχείς για τις θερμίδες γιατί μόνο καλό θα σου κάνει....

4. Προσπάθησε να εντάξεις το πράσινο τσάι στην καθημερινότητα σου... Θα εκπλαγείς με το αποτέλεσμα.

5. Για το τέλος σου άφησα το ποιο δύσκολο..... προσπάθησε να μην τρως μετά τις 7 το απόγευμα.... Αυτό γιατί όσο η ημέρα προχωρά ο μεταβολισμός μου πέφτει.... και όπως καταλαβαίνεις δυσκολεύεται να μεταβολίσει το δείπνο μας..

Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τα δικά σας μυστικά.... Επίσης αν έχετε κάποιες ερωτήσεις ή απορίες αφήστε ένα μήνυμα και θα σας απαντήσω το συντομότερο δυνατό ή στείλτε μου email...

xoxo
Fotini 💕

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου