Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

προϊόντα Echo review



Γεια σας γεια σας…. Τι κάνετε σήμερα?
Εγώ αποφάσισα να σας μιλήσω για δύο νέα προϊόντα που εντελώς τυχαία βρέθηκαν στα χέρια μου το ένα είναι το body butter   και το άλλο η κρέμα χεριών της echo.


Η echo παρασκευάζεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη από την Farcom S.A.
Αλλά ας περάσουμε στο review…..
Το Body butter που έχω εγώ είναι το ανοιξιάτικα άνθη. Περιέχει βιταμίνη Ε και αφήνει μία υπέροχη αίσθηση στο δέρμα σας η οποία μένει καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας.  Είναι αρκετά ενυδατικό χωρίς όμως να αφήνει λιπαρότητα στην επιδερμίδα. Είναι αρκετά οικονομικό περίπου 3 ευρώ.
Το δεύτερο προϊόν είναι η κρέμα χεριών Echo hand cream hand care and protection με φυσικό εκχύλισμα ελιάς Aloe Vera και βιταμίνη Ε. Είναι μία μη λιπαρή κρέμα, πλούσια με φυσικά ενυδατικά, αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για την καθημερινή περιποίηση των χεριών σας. Απορροφάτε αμέσως και  κοστίζει περίπου 2 ευρώ.
Τέλος θα ήθελα να κάνω μία αναφορά κι στις βαφές μαλλιών της συγκεκριμένης εταιρείας  γιατί πραγματικά με έχουν εντυπωσιάσει…. Τις χρησιμοποιώ για τα μαλλιά της μαμάς μου καλύπτουν  τέλεια τα λευκά  και κύριο συστατικό τους είναι η ελιά.! Αν θυμάμαι σωστά κοστίζουν  5 ευρώ.
Αν τα βρείτε στο super market  δώστε τους μία ευκαιρία, που ξέρετε….. μπορεί να ανακαλύψετε το δικό σας αγαπημένο…..
Αυτά από εμένα…. Σας στέλνω την αγάπη μου…

Xoxo….
Fotini.!

3 σχόλια: