Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

εύκολος τρόπος για να καθαρίσετε τα πινέλα σας...!



γεια σας  και πάλι!!! Τι κάνετε;
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τον τρόπο που καθαρίζω τα πινέλα μου ή μάλλον για να είμαι πιο σαφής για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ. Συνήθιζα να τα πλένω με το σαμπουάν των μαλλιών μου  και στη συνέχεια να τους βάζω μαλακτική όπως ακριβώς και στα μαλλιά μου. Δε μπορώ να πω πως ήμουν και απόλυτα ευχαριστημένη αλλά για κάποιο λόγο μου είχε γίνει συνήθεια.
Πριν από περίπου ένα μήνα αποφάσισα αντί για σαμπουάν να χρησιμοποιήσω το Antibacter που χρησιμοποιούσα μερικές φορές στο πρόσωπο μου κυρίως όταν τα σπυράκια μου ….μόνο σπυράκια δεν ήταν!!!
Έτσι λοιπόν σαπούνισα τα πινέλα μου με το antibacter ( το βρίσκεται στο φαρμακείο) και τελευταία στιγμή συνειδητοποιώ πως δεν έχω μαλακτική…. Καταλαβαίνεται πως δεν μπορούσα να τα αφήσω  έτσι γιατί η τρίχα τους θα γινόταν βελόνα… έτσι λοιπόν τα ψέκασα με το σπρέι της Pantene balsam spray (θα το βρείτε σε όλα τα καταστήματα που πωλούν drugstore προϊόντα καθώς και στο super market)    που σας έχω δείξει  και σε προηγούμενο post και που τελικά μου έχει βγει πάρα πολύ χρήσιμο.
Κορίτσια μου δεν έχω λόγια μνα περιγράψω το αποτέλεσμα!!! Τα πινέλα μου ποτέ δεν ήταν τόσο απαλά και μαλακά και για να σας πω την αλήθεια νομίζω πώς μετά από αυτό άλλαξε και η ποιότητά πους, μπορώ και δουλεύω καλύτερα  τα προϊόντα στο πρόσωπο μου.
Για να ολοκληρώσω το post θα σας πω ακριβώς τα βήματα που ακολούθησα:
1.       Σε χλιαρό νερό βούτηξα τα πινέλα μου
2.       Στην παλάμη μου έβαλα ελάχιστη ποσότητα antibacter και έκανα ελαφριά πλύση σε κάθε ένα πινέλο ξεχωριστά.
3.       Ξέπλυνα τα πινέλα μου  και τα άφησα πάνω σε μια καθαρή πετσέτα να στραγγίξουν τα περιττά νερά.
4.       Πήρα ένα ένα τα πινέλα και τα ψέκασα με το  μαλακτικό σπρέι  και τα άφησα να στεγνώσουν.
Ε  λοιπόν όταν τα μάζεψα για να τα βάλω στη θέση τους  έπαθα πλάκα!!!!!
Και μία φωτογραφία και με τα δύο προϊόντα:


Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε το κόστος και των δύο προϊόντων είναι περίπου συνολικά 5 ευρώ και το σημαντικότερο καθαρίζουν εντελώς τα πινέλα σας.
Αυτά από εμένα θα τα πούμε στο επόμενο post !!!
Xoxo
Fotini!

4 σχόλια: