Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

τι χρησιμοποιώ για την βραδινή περιποίηση του προσώπου μου !!!!



Γεια σας τι κάνετε;  
 Μέρες έχω να σας γράψω αλλά προέκυψαν κάποιες δουλειές!!!
Τέλος πάντων σήμερα λέω να επιστρέψω ,με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στην βραδινή  περιποίηση του προσώπου μου. Δεν σας κρύβω πως για να καταλύξω σε αυτά έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα που όμως δεν ταίριαζαν στην δική μου επιδερμίδα.


Ας αρχίσω λοιπόν με το σαπούνι που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό το sparkling clean oil control foaming gel της Estee Lauder. Το θυμάστε; Σας το έχω δείξει και σε προηγούμενο post. Εδώ πρέπει να σας πω πως δύο φορές την εβδομάδα χρησιμοποιώ το Anti Bacter στην προσπάθεια μου να απομακρύνω τα ενοχλητικά σπυράκια από το πρόσωπο μου. Στη συνέχεια χρησιμοποιώ το Dalacin C στην προβληματική περιοχή ώστε να την απολυμάνει και να μειώσει τον κίνδυνο εξάπλωσης. Έπειτα χρησιμοποιώ τον ορό Visionnaire advanced skin corrector της Lancome. Βοηθά στη μείωση των πόρων και των λεπτών γραμμών. Τέλος βάζω την ενυδατική μου την skin moisture της Bioten που εγώ την βρίσκω πιο χρήσιμη ως κρέμα νυχτώς  παρά ως ημέρας. Για την φροντίδα των ματιών μου χρησιμοποιώ την eye contour cream της Iseree.
Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω; Αν ναι ποια η γνώμη σας;
Αυτά από εμένα!! Σας στέλνω την αγάπη μου!!
Xoxo
Fotini

2 σχόλια:

  1. Λατρευω το υγρο σαπουνι της εστε! εχω κ εγω θεμα με το ντεμακιγιαζ κ το ψαχνω πολυ, και αντι για dalacin χρησιμοποιω acne hermal μου φαινεται ακομα πιο αποτελεσματικο. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή