Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

αγαπημένα προϊόντα περιποίησης χειλιών...



Γεια σας και πάλι!!! Τι κάνετε;
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα  αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης χειλιών. Εδώ και χρόνια αντιμετωπίζω έντονο πρόβλημα μιας και τα χείλη μου είναι μονίμως σκασμένα. Όπως καταλαβαίνετε το στην προσπάθεια μου να αντιμετωπίσω αυτή την κατάσταση έχω δοκιμάσει τα άπειρα προϊόντα χειλιών. Αυτά όμως που κατά τη γνώμη μου άξιζαν τα λεφτά τους και διατηρούν πλέον μόνιμη θέση στο νεσεσέρ μου είναι τα ακόλουθα:


1.       Στην νούμερο ένα θέση έπειτα από σκληρή μάχη με το επόμενο προϊόν είναι το τελευταίο μου απόκτημα… το Organic Trevarno lip balm το οποίο και ΛΑΤΡΕΥΩ!!!! Αρχικά είναι ένα οργανικό προϊόν με κύριο συστατικό το κερί της μέλισσας. Η υφή του είναι σκληρή αλλά μόλις έρθει σε επαφή με τα χείλη υγροποιείτε και απορροφάτε άμεσα! Ιδανικό και για primer χειλιών. Θα το βρείτε στο www.organicbrands.gr, ρίξτε μία ματιά εγώ εξεπλάγην ευχάριστα όταν το ανακάλυψα.
2.       Νούμερο δύο στη λίστα μου είναι το πολύ αγαπημένο μου Neutrogena Levres Lippen ένα υπέροχο lip balm σε stick ιδανικό να τα έχω στην τσάντα μου και αυτό γιατί δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ τα χέρια μου για να το εφαρμόσω!!! Θα το βρείτε στα φαρμακεία.
3.       Το επόμενο είναι  από τον Korres το γνωστό σε όλες lip butter με γεύση mango. Είναι αρκετά ενυδατικό και έχει υπέροχη γεύση.  Θα το βρείτε στα φαρμακεία.
4.       Τέλος θα σας μιλήσω για ένα αρκετά οικονομικό προϊόν το Great lips από την MUA. Αυτό που πραγματικά αγαπώ σε αυτό το προϊόν είναι το διακριτικό του χρώμα  και άρωμα. Εγώ το χρησιμοποιώ επάνω από τα καθημερινά μου κραγιόν για extra λάμψη αλλά και για extra ενυδάτωση.  Θα το βρείτε στο επίσημο site της εταιρείας.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω  προϊόντα; Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο; Περιμένω τις απαντήσεις σας.
Αυτά από εμένα…. Σας στέλνω την αγάπη μου…
Xoxo…
fotini

7 σχόλια:

  1. Το αγαπημένο μου lip balm είναι σίγουρα αυτό της Neutrogena! Όποιο κι αν δοκιμάσω, επιστρέφω σε αυτό!Θα το δοκιμάσω και το Organic Trevarno φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρεύω του Korre είναι το αγαπημένο μου αλλά έχει και η Vichy ενα φανταστικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Του κορρε εο εχω στο αγριο τριανταφυλλο! Ειναι απιθανο για τα σκασμενα χειλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Neutrogena το έχω πάρει αρκετές φορές και το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή