Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

χειροποίητα σαπουνάκια... (προϊόν οικοτεχνίας)



Καλημέρα… καλημέρα!!!!
Πώς ξεκίνησε η μέρα σας; Εμένα όπως πάντα με ένα ζεστό ντούζ στο οποίο και πήρα την απόφαση για το σημερινό post. Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για την νέα μου ανακάλυψη… τα χειροποίητα σαπουνάκια με κύριο συστατικό το ελαιόλαδο. Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή. Πριν από ένα μήνα περίπου βρέθηκα τυχαία σε μία έκθεση διαφόρων προϊόντων όπου και στάθηκα μπροστά από τον πάγκο μίας νεαρής κοπέλας η οποία όπως καταλάβατε πουλούσε χειροποίητα σπιτικά παραδοσιακά σαπούνια. Οι μυρωδιές μου τράβηξαν αμέσως την προσοχή ( όχι πως ήθελα και πολύ…. Με ξέρετε τώρα!), υπέκυψα στον πειρασμό και αγόρασα δύο σαπουνάκια (δυστυχώς) το ένα με άρωμα πορτοκάλι και κανέλας και το άλλο με άρωμα λεβάντας.
Αν και στη συσκευασία έλεγε πως για την καλύτερη απόδοση πρέπει να χρησιμοποιηθεί μετά τις 20 Μαρτίου εγώ το δοκίμασα μόλις πήγα  σπίτι…….. και μπουμ!!!!! Υπέροχη αίσθηση, μοναδικό άρωμα με διάρκεια ωρών…… και σούπερ ενυδάτωση. Σαν σαπουνάκι διαρκεί πάρα πολύ γιατί το έχω ένα μήνα το χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν έχει φτάσει ούτε στη μέση.  Η τιμή του ήταν στα 2,5 ευρώ και αν τα ξαναβρώ σίγουρα θα τα ξανά αγοράσω!!!!
Ιδού και μερικές φωτό…..



Συστατικά:
Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας, φοινικέλαιο,  καυστική σόδα, νερό και αιθέριο έλαιο.
Δεν περιέχει συντηρητικά και περιέχει μόνο φυτικά έλαια!!!!!

Αυτά από εμένα πως σας φάνηκε η ιδέα του χειροποίητου σαπουνιού? Θα το δοκιμάζατε?
Xoxo
fotini

6 σχόλια:

  1. Κι εγώ χρησιμοποιώ συχνά τέτοια σαπούνια και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά πάντα γυρίζουμε και αναζητάμε παραδοσιακά προϊόντα!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. wanna follow each other? Pls let me know! http://micolcirid.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thank you for following!!! Followed you back! http://micolcirid.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σίγουρα θα τα δοκίμαζα,και θα με ενδιέφερε να μάθαινα να τα φτιάχνω και μόνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό θα ήταν ιδανικό!!! τότε θα ήσουν και 100% σίγουρη για το τι περιέχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή