Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

τέλειο κράτημα στα μαλλιά σας;;;;; ε ΝΑΙ λοιπόν!!!!!



Γεια σας και πάλι… τι κάνετε;
Σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό για να δώσω το τέλειο styling στα μαλλιά μου. Δεν ξέρω εσείς αλλά εγώ έχω δυσκολευτεί πάρα πολύ στην επιλογή προϊόντων styling και αυτό γιατί εάν δεν έχεις δοκιμάσει πάρα πολλά δεν μπορείς να είσαι σίγουρη ότι έχεις βρει το τέλειο για εσένα.  Καθώς ήμουν λοιπόν στην  αναζήτηση των ιδανικών προϊόντων  για τα μαλλάκια μου αποφάσισα να δοκιμάσω και τα προϊόντα Syoss.
Έτσι κάνοντας μία βόλτα σε γνωστό κατάστημα με τη μαμά μου αγόρασα τον αφρό styling mouse with extra heat protector, και επίσης το hairspray της ίδιας σειράς για πλούσιο όγκο και πολύ δυνατό κράτημα.


Ας τα δούμε όμως με τη σειρά…
                                              1.       Mouse heat protector ( extra strong hold)
Πρόκειται για ένα προϊόν που βοηθά στην προστασία των μαλλιών σας από τη θερμότητα ( έως 180c) και διευκολύνει το χτένισμα των βρεγμένων μαλλιών. Εγώ το χρησιμοποιών μετά από κάθε λούσιμο, είτε θέλω απλώς να στεγνώσω τα μαλλιά μου είτε να τα ισιώσω. Πρέπει να σας πω πως όταν τα ισιώνω τα μαλλιά μου κρατούν πλέον πολύ περισσότερο. Τέλος θα πρέπει να σας πω πως έχει 24ωρη διάρκεια.

2.       Syoss volume lift hairspray ( extra strong hold)

Πρόκειται για ένα spray μαλλιών που μεγιστοποιεί τον όγκο των μαλλιών σας με 24ωρη διάρκεια. Δεν αφήνει κατάλοιπα και περιέχει UV φίλτρα που προστατεύουν τα μαλλιά από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Όπως πολύ καλά καταλάβατε με το hairspray ολοκληρώνω το styling. Έχει πάρα πολύ μεγάλη διάρκεια ακόμη και στα πιο περίπλοκα χτενίσματα.

Κορίτσια έχω λατρέψει και τα δύο προϊόντα και σίγουρα θα τα ξανά αγοράσω.
Πριν ολοκληρώσω αυτό το post θα ήθελα να σας πω την προσωπική μου άποψη για τα Syoss γενικότερα. Είχα δοκιμάσει τα σαμπουάν  τους όταν είχαν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν από μερικά χρόνια και δεν μπορώ να πω πως είχα μείνει και πολύ ικανοποιημένη. Για το λόγο αυτό λοιπόν δίστασα- αρκετά- αρχικά να δοκιμάσω και τα προϊόντα styling. Χαίρομαι όμως  που το τόλμησα και τώρα μπορώ να γράφω αυτό το post.  Πλέον έχω κάνει την προσωπική μου wishlist για τα προϊόντα syoss και δεν σας κρύβω πως θα δώσω άλλη μια ευκαιρία και στα σαμπουάν τους.

Αυτά από εμένα… εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω πείτε μου τη γνώμη σας…
Σας φιλώ γλυκά και σας υπόσχομαι πως θα τα πούμε πολύ σύντομα!!!
Xoxo
Fotini!!!

2 σχόλια:

  1. Το protector ακούγεται ενδιαφέρον αλλά το σπρέι δυστυχώς δε λειτούργησε στα δικά μου μαλλιά , τα βαραίνε απίστευτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρίμα γιατί σε εμένα έκανε θαύματα :( εάν δοκιμάσεις το protector περιμένω εντυπώσεις!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή