Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

αποσμητικά SANEX review!!!!



Γεια σας και πάλι!!!  Τι κάνετε? Εγώ αρκετά καλά… αυτή η αλλαγή του καιρού μου έχει φτιάξει τη διάθεση αρκετά και αρχίζω να μπαίνω σε ρυθμούς καλοκαιριού!
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου αποσμητικά που είναι όλα από την SANEX. Μόλις σήμερα το πρωί τελείωσα και το τελευταίο και ενώ τα κρατούσα για το επόμενο empties post μου αποφάσισα να αφιερώσω ένα post στο οποίο θα σας πω αναλυτικά για ποιους λόγους μου άρεσαν τόσο πολύ.  
Αρχικά να σας πω πως έχω μία εμμονή με τα αποσμητικά!! Θέλω συνεχώς να έχω ένα μαζί μου! Ίσως γιατί πριν αρχίσω να οδηγώ η μετακίνηση με το λεωφορείο τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες  ήταν για εμένα σκέτη ΚΟΛΑΣΗ!!!!! ( όσες έχετε έστω και μία φορά πάρει το λεωφορείο … απλώς συμπάσχετε με τον πόνο μου)
Ας περάσω όμως τώρα στα μαγικά – για εμένα - μπουκαλάκια

Πρώτο που δοκίμασα από την SANEX ήταν το SANEX dermo extra control, με 48ωρη προστασία. Προσφέρει ενυδάτωση και αφήνει το δέρμα να αναπνέει.

Από την πρώτη εφαρμογή κατάλαβα πως πρόκειται για ένα υπέροχο προϊόν μιας και για  12 ώρες δεν κατάλαβα την παραμικρή ενόχληση από ιδρώτα!!! ( λέω 12 ώρες γιατί μετά έκανα μπάνιο) περιέχει micro talc και ΔΕΝ περιέχει alcohol! Η μυρωδιά του θυμίζει πούδρα. Βαθμολογία 4/5.


Το επόμενο είναι το SANEX dermo protector , με 24ωρη προστασία. Η ειδική dermo active σύνθεσή του με μεταλλικά στοιχεία προστατεύει ενώ παράλληλα δροσίζει. Περιέχει mineral oil και ΔΕΝ περιέχει alcohol. Και αυτό έχει την υπέροχη μυρωδιά της πούδρας! Βαθμολογία 4/5.


Τρίτο και τελευταίο είναι το SANEX zero με 48ωρη προστασία. Περιέχει natural mineral alum και anti-wetness natural mineral. ΔΕΝ περιέχει aluminium, ΔΕΝ περιέχει alcohol και ΔΕΝ 
 περιέχει parabens. Είναι extra αποτελεσματικό, με υπέροχο άρωμα πούδρας. Βαθμολογία 5/5.
Τα προτείνω χωρίς καμία επιφύλαξη και σίγουρα θα τα ξαναγοράσω!!! Πλέον δύσκολα θα τα αποχωριστώ αν και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλων εταιρειών ώστε να μπορώ να έχω καλύτερο μέτρο σύγκρισης.





Αυτά από εμένα…. Πείτε μου εάν τα έχετε δοκιμάσει η εάν θα τα δοκιμάζατε!! Σας φιλώ γλύκα!!!!!
Xoxo
Fotini.!

1 σχόλιο:

  1. εχω δοκιμάσει το πρωτο και όντος μου άρεσε πολυ...
    αυτο ειναι το δικο μου blog http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ θα χαρω να γινεις και μελος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή