Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

tips για λαμπρή επιδερμίδα.......


Οι ανάγκες τις επιδερμίδας μας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είναι πολλές. Ο ήλιος, και η θάλασσα, μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημία στο δέρμα. Έτσι λοιπόν με αφορμή την αναμενόμενη- λόγο περιόδου- αύξηση της θερμοκρασίας αποφάσισα να σας πω τα δικά μου μυστικά για λαμπερή επιδερμίδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. 

1.       Αντηλιακό.
Δεν πάω πουθενά χωρίς το αντηλιακό μου. Μου  είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όχι μόνο στην παραλία αλλά και στην καθημερινότητα  κυρίως στο πρόσωπο και το λαιμό. Διάλεξα ένα κατάλληλο για τον τύπο της επιδερμίδας μου  και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα λιπαρότητας .
2.       Ενυδάτωση.
Με την έκθεση στον ήλιο το δέρμα μου – αν και σχετικά λιπαρό- χρειάζεται ενυδάτωση.  Η κατάλληλη κρέμα θα μου έλυσε τα χέρια και με βοήθησε να ανταποκριθούμε στις  ανάγκες τις καθημερινότητας. Δεν ξεχνώ βέβαια πως το δέρμα μας  χρειάζεται ενυδάτωση και από μέσα προς τα έξω οπότε πρόσθεσα στη διατροφή σου πολλά φρούτα και λαχανικά καθώς και πολύ νερό για μοναδικά λαμπερή επιδερμίδα.
3.       Μακιγιάζ.
Τέλος του καλοκαιρινούς μήνες δεν χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου make up. Το θεωρώ εντελώς περιττό μια και πιστεύω πως δεν πρέπει να φορτώνουμε το πρόσωπό μας  με άπειρες στρώσεις make up τις ημέρες που θα χρειαστεί να παραμείνουμε για πολύ ώρα στον ήλιο. Δίνω  στο πρόσωπο μου την ευκαιρία να αναπνεύσει, ένα αντηλιακό με χρώμα ή μια BB cream είναι ότι πρέπει.
 ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Κορίτσια μην πάτε στην παραλία με μακιγιάζ (προσωπικά το θεωρώ μεγάλο fail) το μόνο που θα καταφέρετε είναι να ιδρώσετε και να αρχίζει να λιώνει και να τρέχει κάνοντας αυτές τις αντιαισθητικές γραμμές δίνοντας την εντύπωση πως έχετε να πλυθείτε μέρες.   
Αυτά από εμένα…. Στο επόμενο post θα σας μιλήσω πιο αναλυτικά για τα προϊόντα που χρισημοποώ καθημερινά τον τελευταίο καιρό….


Xoxo
Fotini….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου