Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

window shopping....





Γεια σας αγάπες!!!
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ κάθε χρόνο την αλλαγή της ώρας την έχω στο μυαλό μου σαν ένα νοητό ξυπνητήρι που μου υπενθυμίζει πως για μία ακόμη φορά ο χειμώνας είναι προ των πυλών.
Με την αλλαγή λοιπόν του καιρού έρχεται και η αλλαγή της γκαρνταρόμπας μας... από τα υπέροχα ανάλαφρα καλοκαιρινά μας ρούχα  στα ζεστά χουχουλιαστά χειμερινά. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ όποτε κάνω αυτή την αλλαγή καταλήγω στο συμπέρασμα πως δεν έχω ρούχα και πως πρέπει  να κάνω μία βόλτα στα μαγαζιά (άλλο που δεν θέλω).
Με αφορμή λοιπόν την επικείμενη επιδρομή μου στα μαγαζιά αποφάσισα να αφιερώσω αυτό το post στις τάσεις αυτής της σεζόν και να σας παρουσιάσω τα  κομμάτια που έχω βάλει στο μάτι….
 Και ξεκινάω.... 














όπως καταλάβατε επέλεξα τα παραπάνω κομμάτια γιατί θα μπορέσω να τα συνδυάσω πολύ εύκολα με ρούχα που είδη έχω για υπέροχα outfits!

Αυτά από εμένα….

Xoxo….
fotini




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου