Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Οδηγός αγορών 2017....

Μιάς και σε λίγες ημέρες ξεκινούν και επίσημα οι εκπτώσεις αποφάσισα να επιστρέψω με ένα post οδηγό για σωστό shopping...

Δεν ήταν λίγες οι φορές στο παρελθόν που αποφάσιζα να πάω για ψώνια και κα΄τελληγα να έχω αγοράσει ως επί το πλείστον παρασυρόμενη από τις χαμηλές τιμές πράγματα που δεν τα χρεια΄ζομουν και τόσο. Έτσι τα τελευταία χρόνια λίγο πριν βγω στα μαγαζιά κάνω τα α΄κόλουθα:

1. Αρχικά είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε τις ελλείψεις μας. Δεν έχει νόημα να βγούμε για ψώνια χωρίς να ξέρουμε τι πραγματικά χρειαζόμαστε... προτείνω να φτιάξετε μία λίστα με σειρά προτεραιότητας.

2. Στη συνέχεια θα σας πρότεινα να κάνετε μία έρευνα αγοράς μέσω internet ώστε λίγο-πολύ να γνωρίζετε που κυμαίνονται οι τιμές και να είστε προετοιμασμένες.

3. Αποφύγετε να αγοράσετε  ρούχα μέσω internet αν δεν είστε σίγουρες για το νούμερο και την ποιότητα. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω απογοητευτεί με τις on line αγορές μου.

4. Για το τέλος άφησα ίσως το πιο σημαντικό...... Μην αγοράζετε ρούχα για όταν χάσετε αυτά τα 3-4 κιλάκια που σας ενοχλούν. Δεν έχει νόημα και το μόνο σίγουρο είναι πως θα μας χαλάσει τη διάθεση και δεν θα μπορέσουμε να απολαύσουμε τα ψώνια μας.


Πριν κλείσω αυτό το post δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω και εγώ με τη σειρά μου για του λόγου το αληθές τη λίστα μου για αυτές τις εκπτώσεις... Λόγο χαμηλού budget αυτή τη φορά αρκέστηκα στα απολύτως απαραίτητα και προσπάθησα να βρω οικονομικές επιλογές...
-  pull & bear double-faced coat with faux fur, θα το βρείτε εδώ
- john pan γυαλιά ηλίου, θα τα βρείτε εδώ
- ρολόι dukudu, θα το βρείτε εδώ
- τσάντα fullah sugah, θα τη βρείτε εδώ
-ροζ μεταλλικά plimsolls απο τα pull & bear, θα τα βρείτε εδώ

Αυτά από εμένα... ελπίζω να σας βοήθησα!!!!Θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας...


xoxo
 Fotini 💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου