Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Beauty masks.. L'Oreal Pure Clay edition + giveaway...

Από μικρή αγαπούσα πολύ τα προϊόντα περιποίησης... λάτρευα τις μικρές και συνήθως πολυτελείς συσκευασίες τους και ήμουν η πρώτη από τις φίλες μου που άρχισα να τα χρησιμοποιώ...
Ιδιαίτερη αδυναμία είχα στις μάσκες ομορφιάς και ειλικρινά έχω δοκιμάσει άπειρες.... Αποφάσισα λοιπόν να δημιουργήσω  μία  στήλη που θα σας παρουσιάζω τις μάσκες που έχω δοκιμάσει.
Η αρχή θα γίνει με την πιο πρόσφατη μου αγορά (την έχω περίπου ένα μήνα) μόνο και μόνο γιατί ήθελα να ξεκινήσω τη στήλη με ένα δωράκι για εσάς αγαπημένες μου...




Ο λόγος λοιπόν για την Pure Clay Purity Mask  από την L'Oreal Paris η οποία είναι μέρος τις τελευταίας σειράς που έχει λανσάρει η L'Oreal Paris με μάσκες για εντατικό καθαρισμό προσώπου. Η σειρά αποτελείται από τρεις μάσκες εγώ αγόρασα την Purity Mask(πράσινη) και σας την παρουσιάζω...

Πρόκειται για μία μάσκα με καθαρό άργιλο (όπως και οι άλλες δύο της σειράς) που αναδεικνύει την επιδερμίδα. Είναι εμπλουτισμένη με εκχύλισμα ευκαλύπτου γνωστό για τις καθαριστηκές του ιδιότητες. Προσφέρει καθαρισμό και ματ όψη στην επιδερμίδα γιατί απορροφά την λιπαρότητα και το σμήγμα.

Την εφαρμόζετε σε καθαρό και στεγνό δέρμα αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και των χειλιών. Την αφήνετε να δράσει για 10-15 λεπτά και στην συνέχεια την ξεπλένετε με κυκλικές κινήσεις για απολέπιση της επιδερμίδας.

Με την εφαρμογή άρχισα να νιώθω ένα κύμα δροσιάς στο πρόσωπό μου, η μυρωδιά του ευκαλύπτου ξεχωρίζει χωρίς όμως να είναι πολύ έντονη (εμένα μου άρεσε αρκετά). Αμέσως καταλαβαίνεις ότι κάνει δουλεία (την ένιωθα πως δουλεύει καθ' όλη τη διάρκεια του 10').

Άφησε την επιδερμίδα που καθαρή και Ματ. Επίσης να σας πω, πως την χρησιμοποίησα και μία ημέρα που ένιωθα  την περιοχή στο πιγούνι μου κάπως ερεθισμένη και κόκκινη. Την εφάρμοσα τοπικά εκεί που το είχα ανάγκη σαν ''εντατική περιποίηση'' και αυτό που έκανε ήταν να ηρεμήσει κατά πολύ τον ερεθισμό.

Ολοκληρώνοντας θα σας πω πως μου άρεσε πολύ, βρήκα πως πραγματικά κάνει αυτά για τα οποία έχει δημιουργηθεί και σίγουρα θα την ξανά αγοράσω μόλις μου τελειώσει.

Πριν σας αφήσω όμως έχω κάτι για εσάς... (όχι που θα σας άφηνα έτσι)... Μία τυχερή λοιπόν θα κερδίσει μία μάσκα Pure Clay Purity Mask ακολουθώντας δύο απλά βήματα..
1, θα πρέπει να με ακολουθήσετε στο instagram (θα με βρείτε εδώ)
2. να κάνετε like στην φωτογραφία και share μία φίλη σας( θα τη βρείτε εδώ).

Εάν έχετε κάποια μάσκα που θα θέλατε να μου προτείνετε ή μία που θα θέλατε να δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου αφήστε ένα σχόλιο σε αυτό το post και σύντομα θα έχετε νέα μου.


xoxo
fotini 💕


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου