Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ADAMO λατρεία...



Γεια σας και πάλι!!! Τι κάνετε;
Σήμερα λοιπόν επιτέλους αποφάσισα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου μολύβια ματιών. Δεν είναι λίγες οι φορές που βιάζομαι το πρωί και το μόνο που κάνω είναι να περάσω βιαστικά ένα μολύβι τη μάσκαρα, ρουζ… και έξω από την πόρτα! Λοιπόν πιστεύω πως έχω βρει τα ιδανικά μολύβια για την πιο γρήγορη εφαρμογή δεν είναι άλλα από τα μολύβια ADAMO μία αρκετά οικονομική σειρά καλλυντικών και πολύ καλής ποιότητας. Έχω δοκιμάσει και ειλικρινά έχω αγαπήσει τα ακόλουθα:



  1. metallic shadow by ADAMO no 54
είναι ένα πολύ μαλακό μολύβι σε ανοιχτό σοκολατί. Όπως μαρτυρά και το όνομά του είναι μεταλλικό αλλά λόγο απόχρωσης είναι ιδανικό για πρωινές εμφανίσεις. Είναι τόσο σταθερό και εύχρηστο που το χρησιμοποιώ και σαν βάση όταν κάνω ένα smoky σε καφέ αποχρώσεις.
  1. το επόμενο είναι το ADAMO duo matic eyeshadow no 07
πρόκειται για ένα διπλό μολύβι σε μπλε τόνους. Η μία του άκρη έχει ένα βαθύ μπλε ματ ενώ η άλλη ένα γαλάζιο μεταλλικό. Το χρησιμοποιώ κυρίως το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα  την πιο σκούρα άκρη αντί για eyeliner.
  1. τέλος μου αρέσει πάρα πολύ το ADAMO duo matic eyeshadow no 08
είναι ένα διπλό μολύβι που από την μία άκρη έχει ένα υπέροχο καλοκαιρινό τιρκουάζ χρώμα και από την άλλη ένα πάρα πολύ απαλό ροζ το οποίο και χρησιμοποιώ ως highlighter κάτω από τα φρύδια αλλά και ως βάση μιας και όπως σας είπα και πιο πάνω όλα τα μολύβια είναι πάρα πολύ σταθερά.

Θα τα βρείτε στο Hondos Center και εάν θυμάμαι σωστά κοστίζουν περίπου 6 ευρώ το κάθε ένα.  Ακολουθούν swatches των μολυβιών για να δείτε με τα μάτια σας το πόσο έντονα γράφουν με μόλις ένα απαλό πέρασμα.



Εσείς έχετε δοκιμάσει μολύβια της εταιρείας; Πιο σας αρέσει περισσότερο;
Σας φιλώ…. Smouts…

τα μολύβια τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και όπως πάντα σας λέω την προσωπική μου άποψη

Xoxo
fotini

11 σχόλια:

  1. Όντως πολύ καλά μολύβια!Και νομίζω ότι είναι Ελληνική εταιρεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ καλα μολυβια. Τα εβαζε κι η μητερα μου!
    Ωραιο ιστολογιο!
    Μαρια απο mariakhouri.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε ευχαριστώ πολύ!! είναι πραγματικά πολύ καλά μολύβια και για να σου πω την αλήθεια δεν το περίμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post. Κι εγώ ήθελα να δοκιμάσω κάτι από adamo μιας και είναι και ελληνική και δεν ήξερα τι. Πολύ κατατοπιστική η ανάρτησή σου.
    Πέρνα μια βόλτα από το blog μου. Έχεις βραβειάκι.
    http://chicgirlonthego.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποσο ομορφα χρωματα!! μπορουμε να τα βρουμε καπου online?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς δεν τα έχω βρει πουθενά online όσο κι αν τα ψαχνω!!! αν τα βρω θα σου στείλω μηνυμα!!!!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραία μολύβια , εγω τα είχα πάρει στο παρελθόν , είχα ένα ωραίο πράσινο δεν θυμάμαι νούμερο. όντως είναι οικονομικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα μολύβια αυτά είναι και για εμένα τα αγαπημένα μου. Πολύ σταθερά και με άριστη χρωματική απόδοση. Πολύ ωραίο το post!!! Έχεις βραβείο λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή