Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

αγαπημένες κρέμες χεριών...



Καλημέρα και πάλι!!! Τι κάνετε;  Κρύο ε;;
Ο χειμώνας δηλώνει πλέον παρόν και το δέρμα μας περισσότερο από ποτέ χρειάζεται φροντίδα και ενυδάτωση, κύριος τα χέρια μας που είναι μονίμως εκτεθειμένα.
όπως λοιπόν θα καταλάβατε από την εισαγωγή σήμερα θα σας μιλήσω για τις αγαπημένες μου κρέμες χεριών, εδώ θα πρέπει να σας πω πως δεν ζω τον χειμώνα χωρίς κρέμα χεριών έχω δοκιμάσει άπειρες και έχω καταλήξει στις ακόλουθες:

(όπως θα καταλάβατε η κρέμα της bioten δεν είναι στη φωτό και αυτό γιατί την έχω στο αυτοκίνητο )

  1. bioten moisturizing hand cream με γιαούρτι και αμύγδαλο.
Τι να σας πω για αυτή την κρέμα…. Λίγο πολύ όλες σας την γνωρίζετε! Είναι μοναδικά ενυδατική και απορροφάτε αμέσως! Αφήνει στα χέρια ένα αόρατο γάντι προστασίας για αρκετές ώρες. Για να πειστείτε σας προτείνω να κάνετε μόνες σας το τεστ εφαρμόστε την κρέμα στα χέρια σας περιμένετε μέχρι να απορροφηθεί και ….. πλύνετε τα πιάτα. Είναι απίστευτο πόσο ενυδατωμένα θα συνεχίζουν να είναι τα χέρια σας. Όπως καταλάβατε την αγαπώ!!!!
  1. echo farcom hand cream με εκχύλισμα ελιάς, aloe vera και βιταμίνη Ε.
είναι μία μη λιπαρή κρέμα χεριών με φυσικά αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για την καθημερινή περιποίηση των χεριών. Απορροφάτε αμέσως και κρατά τα χέρια ενυδατωμένα και αυτή για αρκετές ώρες.
  1. bepanthol hand cream
πρόκειται για μία μη λιπαρή κρέμα χεριών με προβιταμίνη Β5 για καθημερινή χρήση. Βοηθά στην ανάπλαση του δέρματος . το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι πως δεν απορροφάτε τόσο γρήγορα όσο οι παραπάνω.
Τις παραπάνω κρέμες τις έχω μία σε κάθε τσάντα και τις χρησιμοποιώ κυρίως την ημέρα. Το βράδυ χρησιμοποιώ την all time favorite hand cream τις  Neutrogena. Μια πολύ μικρή ποσότητα αρκεί για να ανακουφίσει τα σκασμένα χέρια βοηθά στην άμεση αποκατάσταση του δέρματος και αφήνει ορατά πιο λεία τα χέρια αμέσως μετά την εφαρμογή.
Τώρα επειδή είμαι προνοητικός άνθρωπος μία με δύο φορές την εβδομάδα χρησιμοποιώ την EUBOS anti age hand cream. Πρόκειται για μια ant- aging  κρέμα χεριών κατά των σκούρων κηλίδων. Καταπολεμά τα σημάδια πρόωρης γήρανσης. Περιέχει το φυτικό σύμπλεγμα Biowhite , το συνένζυμο Q10 και την πολύτιμη βιταμίνη Ε. Επίσης περιέχει ένα σύμπλεγμα οξέων φρούτων με πρωτεΐνη αμυγδάλου ενεργεί σαν απαλό peeling και λειαίνει την επιδερμίδα.
Ε τι άλλο θέλετε;;;; όπως καταλάβατε υποκλίνομαι!!

Έχετε δοκιμάσει κάποια από τις παραπάνω; Θα δοκιμάζατε; Ποια είναι η δικιά σας αγαπημένη;
Αυτά από εμένα μέχρι την επόμενη φορά φιλάκια πολλά!!!!

Xoxo
fotini

2 σχόλια:

  1. ωραιο ποστ!!! απο οσες εχω δοκιμασει εχω λατρεψει αυτην της neutrogena...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πάρα πολύ καλή και πραγματικά βοηθά το ΄δερμα που έχει υποστεί βλάβη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή