Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Linea Dolly concealer!!!!



Γεια σας και πάλι… τι κάνετε;
 δεν ξέρω αν σας έλειψα αλλά εμένα μου λείψατε πολύ!!!

Στο προηγούμενο post μου σας έδειξα μερικές αγορές από τις οποίες σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένη δεδομένου ότι τα χρήματα που ξόδεψα ήταν ελάχιστα.
 Ένα από τα προϊόντα λοιπόν που συμπεριλάμβανε εκείνο το post ήταν και το concealer της Linea Dolly στο νούμερο 04. Για την ακρίβεια είναι ένα διορθωτικό stick αρκετά παχύρευστο που καλύπτει τους μαύρους κύκλους αλλά και οποιαδήποτε δυσχρωμία. Από την μικρή μου εμπειρία μιας και το χρησιμοποιώ περίπου μία εβδομάδα μπορώ να πω πως κάνει αρκετά καλή δουλειά, βέβαια εγώ δεν έχω τόσο πρόβλημα με τους μαύρους μου κύκλους όσο με τις κοκκινίλες στο κινητό βλέφαρο αλλά και γύρω από τη μύτη. Σε αυτό μπορώ να πω με σιγουριά πως με βοήθησε. Έχει αρκετά καλή διάρκεια αρκεί να το σετάρετε με λίγη πούδρα και θα μείνει για ώρες. Το μόνο που βρήκα αρνητικό είναι η μυρωδιά του μιας και μυρίζει σαν πλαστελίνη.
Ακολουθούν φωτογραφίες για να δείτε με τα μάτια σας και να πειστείτε:




Πως σας φάνηκε; Θα το δοκιμάζατε;
Αυτά από εμένα.. φιλάκια πολλά!!!!


xoxo
fotini!!!
 

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα...φαίνεται αποτελεσματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο κονσίλερ; Το αποτέλεσμα φαίνεται πολύ όμορφο στην φωτογραφία...
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το βρεισ περιπου 3 ευρω!! πιστευω πωσ για την τιμη του το αποτελεσμα ειναι αψογο!!!!

      Διαγραφή