Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Mini Haul....

Γεια σας... Τι κάνετε; 
Χρόνια πολλά σας είπα; Δεν σας είπα... Χρόνια πολλα λοιπόν πολλές ευχές και απο εμένα με τη σειρά μου!!! Πως περασατε τα Χριστούγεννα; Εγώ αρκετά καλα στο Σπιτι με την οικογένεια!!!
 Μιας και έχω αρκετό καιρό να σας γράψω αποφάσισα να επιστρέψω με ενα mini haul. Χρειαζόταν να αγοράσω κάποια πραγματάκια για το μακιγιάζ τον γιορτών και δεν έχασα την ευκαιρία.. Ετσι λοιπόν αγόρασα τα ακολουθα:

1.την fix&matte πουδρα της essence όλες την ξέρετε και επιτέλους την βρήκα!!!
2. Μια απλή καφε-γκρι σκιά και πάλι απο την essence με λίγο shimmer ιδανική για smokie no:09 get ready
3. Ενα μαύρο eyeliner απο την εταιρεία classics το οποίο έχει απίθανο βουρτσακι και τρομερή απόδοση, σίγουρα θα ακολουθήσει κάποιο review
4. εδώ και καιρό ήθελα το perfect teint concealer απο την ARTDECO το οποίο και τελικά αγόρασα στην απόχρωση 5
5. Και για το τέλος άφησα την πιο άχρηστη αγορά για το 2012 ενα ροδακινι κραγιόν απο την wet&wild το οποίο ναι μεν έχει υπέροχο χρώμα αλλα έχει και τόσο shimmer που πέρα απο τις αποκριες δεν νομίζω μα το βάλω πουθενά αλλού!!!
Αυτά απο εμένα.... Εύχομαι μα περάσετε υπέροχα το υπόλοιπο των γιορτών..

 
Xoxo...
Fotini!!!

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα!!! Καλή χρονιάααα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα για το κραγιόν!!
    Εκείνη η πούδρα τηε ESSENCE είναι πολύ δημοφιλής τελευταία και μάλλον θα την τιμήσω κι εγώ!!
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη δοκιμασα και μπορω να σου πω πως για τα λευτά της είναι τέλεια!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2013!! Υπέροχες οι νέες αγορές σου!! Με γεια!! :)

    thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου φωτεινη!!την πουδρα την εχεις βολευτει?περνα απο το blog μου αν 8ελεις να κανουμε γειτονια!!http://irinoyla1youchoose.blogspot.gr/
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή