Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

my beautytestbox....



Γεια σας κορίτσια!!! Τι κάνετε;

Σήμερα ανήμερα της γιορτής της γυναίκας έλαβα και εγώ με τη σειρά μου το δικό μου beautytestbox!!! Και τη καλύτερο δώρο να κάνεις στον εαυτό σου από ένα μικρό ροζ κουτάκι με ούτε ένα ούτε δύο αλλά 6 προϊόντα ομορφιάς. Μπορεί να μην ήταν όλα σε κανονικό μέγεθος άλλα ήταν όλα προσεγμένα και σίγουρα άξιζαν τα 10 ευρώ που έδωσα για να τα αποκτήσω. Νομίζω πως το ποιο ευχάριστο σχετικά με αυτό το κουτάκι είναι πως δεν γνωρίζεις τι περιέχει από πριν, έτσι ακόμη και αν έχεις δει το περιεχόμενο των κουτιών άλλων κοριτσιών ποτέ  δεν είσαι σίγουρη τι περιέχει το δικό σου.

Το δικό μου λοιπόν είχε τα ακόλουθα προϊόντα:

 
1.       Την κρέμα ενυδάτωσης SANS SOUCIS Aqua Benefits, η οποία είναι μία 24ωρη φυσική ενυδατική κρέμα με ροδάκινο και κρέμα από κουκούτσι βερίκοκου. Είναι κατάλληλη για μεικτά δέρματα, προστατεύει κατά της ξηρότητας , μειώνει και καλύπτει τις ατέλειες τις επιδερμίδας. Μπορώ να πω πως αυτό το προϊόν με εντυπωσίασε! Όταν έβαλα λίγη στο χέρι μου για να τη δοκιμάσω παρατήρησα πως είναι μία πολλά υποσχόμενη κρέμα και δεν σας κρύβω πως έψαξα να την βρω ώστε εάν όντως μου αρέσει να μην  χάσω καθόλου χρόνο και να την αγοράσω.


2.       Ένα φακελάκι Dr. SCHELLER NATURAL απολέπισης προσώπου με εκχύλισμα ροδιού και αλόη vera. Ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος.










3.       Δύο μίνι βερνίκια νυχιών Rona Ross, ένα μπλε μεταλλικό και ένα κόκκινο. Το κόκκινο έχει πάρα πολύ καλή απόδοση και στεγνώνει σε χρόνο ντε τε…. Σε αντίθεση με το μπλε που θέλει τρεις στρώσεις για να αναδειχτεί το χρώμα.








4.       SANS SOUSIC Brilliant Volume Sparkling Ruby 50. Υπόσχεται ποιο ογκώδεις χείλη. Το δοκίμασα και μπορώ να σας πω πως είναι ένα αρκετά ενυδατικό γκλος το οποίο όμως περιέχει πολύ shimmer όσες είσαστε φαν.. θα το λατρέψετε όσες πάλι δεν θέλετε να έχετε καμία σχέση θα έχετε πρόβλημα. Δεν παύει όμως να είναι ένα προϊόν που στρώνει υπέροχα και  έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος.





5.       Σκιά ματιών LA Splash Violet storm 16217. Σκιά ματιών σε ελεύθερη μορφή. Το χρώμα έχει πολύ ενδιαφέρων και θα είναι τέλειο σε ένα σκούρο καφέ smoky ίσα ίσα να δώσει μία πινελιά χρώματος.









6.  Olivia σαπούνι γλυκερίνης για το σώμα με πλούσια περιεκτικότητα με κόκκους από κουκούτσι ελιάς. Όλες γνωρίσουμε τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου. 









 

Αυτά λοιπόν περιείχε το δικό μου beautytestbox για τον μήνα Μάρτιο. Μου άρεσαν αρκετά και νομίζω πως θα το ξαναπάρω και τον επόμενο μήνα. Εάν και εσείς έχετε αγοράσει το δικό σας beautytestbox περιμένω με χαρά το δικό σας post….

Σας στέλνω  την αγάπη μου!!!
Xoxo
Fotini



5 σχόλια:

  1. woow!!
    με γεια τα προιοντα!τι καλύτερο δώρο για την σημερινή ημέρα!
    το σαπούνι μου φαίνεται ενδιαφέρον, να μας κανεις review αν σου ειναι ευκολο!!!
    www.trelokoritsa.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! σιγουρα θα σας κανω review...αφού το φυσικό σαπούνι είναι ιδανικό για το σώμα χωρίς χημικά και με τις υπέροχες ιδιότητες του ελαιόλαδου!!!

      Διαγραφή
  2. χμμ..αυτά τα κουτάκια έκπληξη μου 'χουν κάνει πολύ εντύπωση. θέλω να δω και στους άλλους μήνες τι καλούδια έχει, για να κάνω κι εγώ μια απόπειρα,χιχι :)
    καλοφόρετα όλα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή