Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα Οκτωβρίου.....



Καλημέρα…. καλημέρα!!
 Να’μαι πάλι… αυτή τη φορά επέστρεψα με τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα Οκτώβριο…
Δεν ξέρω γα εσάς αλλά για εμένα ήταν ένας περίεργος μήνας που κάθε άλλο παρά φθινόπωρο θύμιζε.... αλλά ας αφήσω τις φλυαρίες και σα περάσω στα αγαπημένα μου…


                               Αυτό το μήνα αυτά που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι:
                            Sparkling clean από την Estee Lauder έχω κάνει σχετικό review θα το βρείτε εδώ.
                                 Foundation photogrnic Lumessence της Lancome σχετικό review θα βρείτε εδώ
                                                                                              Lip butter από τον korres σε γεύση mango.
4
       Ρουζ από τα make-up studio το no 06
       Highlighter από την e.l.f. shimmering facial whip

     Eye shadow by H&M name U crush my heart 
      lip pencil by NYX no 834 prune
    Lipstick από τη lovie το no 58
     
  μολύβι ματιών από την ADAMO no 54.


 
Αυτά από εμένα τα λέμε πάλι αύριο με νέο post….
Σας στέλνω την αγάπη μου…
Xoxo…
fotini

2 σχόλια: