Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

αγαπημένα αξεσουάρ Οκτωβρίου.....



Καλημέρα καλημέρα…..
Τι κάνετε; Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα μου αξεσουάρ για το μήνα Οκτώβριο….
Να σας πω την αλήθεια σήμερα που καθόμουν και αναζητούσα τα αξεσουάρ μου για να σας τα δείξω συνειδητοποίησα πως  χρησιμοποιούσα συνεχώς τα ίδια… το παθαίνω μερικές φορές….  Κολλάω!!!
Λοιπόν επειδή  πάλι φλυαρώ…. σταματώ ευθείς και περνώ στα αγαπημένα….
Αγαπημένο φουλάρι για τον μήνα που μας πέρασε ήταν το παρακάτω άκρως ρετρό και ιδιαίτερο:

Αγαπημένο δαχτυλίδι για αυτόν το μήνα ήταν αυτό από την gallery Tsagarakis:

Αγαπημένα βραχιόλια που συνόδευαν το ρολόι που φοράω συνεχώς τον τελευταίο καιρό είναι:
 
Και για το τέλος σας άφησα το καλύτερο….

Αγαπημένα παπούτσια για το μήνα ήταν:



Εσείς τι φορέσατε περισσότερο τον Οκτώβριο;
Αυτά από εμένα…
Σας στέλνω την αγάπη μου και την ευχή να συναντάτε την ομορφιά παντού!!!!
Την καλημέρα μου….


Xoxo
Fotini.!  

2 σχόλια:

  1. τέτοιου είδους δαχτυλίδια με τρελαίνουν!!! και εγώ κολλάω πολλές φορές με κάποια αξεσουάρ αλλά με βολεύουν τόσο πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή