Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

review σε προϊόντα της ΒΙΟΤΕΝ



Γεια σας …. Γεια σας!!!  
Καλή εβδομάδα να έχουμε Δευτέρα σήμερα… βροχερή Δευτέρα  από εκείνες που δεν θέλουμε να έρθουν..!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα της BIOTEN που τα χρησιμοποιώ περίπου ένα χρόνο οπότε και μπορώ να σας πω τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που έχουν. Βέβαια να σας πω πως εγώ τα χρησιμοποιώ κάπως διαφορετικά από τον προτεινόμενο τρόπο… ας περάσω λοιπόν στα προϊόντα…
Αρχικά να σας πω πως είναι και τα δύο από τη σειρά skin moisture και πρόκειται για την κρέμα ημέρας και το scrub προσώπου.


 Ας ξεκινήσω με την κρέμα ημέρας όπου είναι και το πρώτο προϊόν της BIOTEN που δοκίμασα…. Και οι εντυπώσεις ήταν από την αρχή πάρα πολύ καλές… στο πρόσωπο μου  ταίριαξε ιδανικά βοήθησε με τις κοκκινίλες της επιδερμίδας μου και γενικά έκανε το πρόσωπό μου να λάμπει. Βέβαια όπως σας είπα και πιο πάνω εγώ την χρησιμοποιώ κάπως διαφορετικά ….την χρησιμοποιώ περισσότερο ως κρέμα νυχτώς  για την ακρίβεια την χρησιμοποιώ μόνο ως κρέμα νυχτώς και αυτό γιατί βρίσκω ότι απορροφάτε λίγο δύσκολα… αλλά όποτε ξεμένω από την κρέμα ημέρας που χρησιμοποιώ μια χαρά κάνει τη δουλειά της και αυτή.
Το επόμενο προϊόν είναι το scrub προσώπου με μέλι και κουκούτσι βερίκοκου όπου και αυτό το χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και μπορώ να πω πως όχι μόνο κάνει αυτά που υπόσχετε αλλά πολλά περισσότερα. Κάνει βαθύ καθαρισμό και απολέπιση χαρίζοντας την απόλυτη λάμψη στο πρόσωπο σας.  Την χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα και πάλι με τον δικό μου τρόπο πρώτα την απλώνω στο πρόσωπό μου για περίπου δεκαπέντε λεπτά και λίγο πριν απορροφηθεί εντελώς περνώ στο απαλό μασάζ και αφού το δέρμα είναι απόλυτα ενυδατωμένο η απολέπιση γίνετε παιχνιδάκι.



Λέγοντάς σας πάντα την απόλυτη και ειλικρινή μου γνώμη σας λέω πως τα λάτρεψα και τα δύο… είναι από εκείνα που πάντα θέλω να έχω ένα backup στο συρτάρι μου.!  
 

Αυτά από εμένα αύριο η συνέχεια…..



Xoxo….
fotini      

2 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ αρκετά προίόντα της bioten γιατί τα αγαπώ! Χρησιμοποιώ την "πράσινη" ενυδατική και το συγκεκριμένο scrub και άλλα πολλά! Πρόσφατα ανέβασα ένα review post παρουσιάζοντας όλα τα προίόντα bioten που έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το είδα το pοst σου και μου άρεσε πολύ.
      Όσον αφορά τη Bioten χρησιμοποιώ και εγώ αρκετά από τα προϊόντα της τα οποία είναι πολύ καλά βέβαια τα δύο που αναφέρω πιο πάνω τα έχω ξεχωρίσει...

      Διαγραφή