Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Sans Soucis aqua benefits 24h care.... review!!!



Γεια σας….γεια σας!!!!
Τι κάνετε σήμερα? Τι υπέροχη μέρα? Επιτέλους λίγος ήλιος!!
Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review για ένα προϊόν που χρησιμοποίησα τον τελευταίο μήνα και  αφού το «ξεζούμισα» εντελώς αποφάσισα να σας πω την ειλικρινή μου γνώμη! Να σας πω ότι το απέκτησα στο beautytestbox μου του μήνα Μαρτίου,  και το προϊόν είναι η ενυδατική κρέμα Sans Soucis aqua benefits 24h care.

 
Πρόκειται για μια φυσική ενυδατική κρέμα με ροδακινο και λάδι από κουκούτσι βερίκοκου, με πλούσιο σε πλούσιο με μεταλλικά στοιχεία ιαματικό νερό από το Μπάντεν-Μπάντεν. Κατάλληλο για μεικτό δέρμα, προστατεύει κατά της ξηρότητας. Μειώνει και καλύπτει τις ατέλειες της επιδερμίδας.*
Κορίτσια μου τι να σας πω;;;; Θα μπορούσα να σας μιλάω ώρες για αυτή την κρέμα! Μια ΤΕΛΕΙΑ ενυδατική κρέμα!!! Προσφέρει την απόλυτη ενυδάτωση ενώ δεν προσθέτει λιπαρότητα…. που να σας πω την αλήθεια το φοβόμουν αρκετά. Πέρασε με μεγάλη επιτυχία το test του μακιγιάζ, μιας και τη χρησιμοποίησα ως βάση και δεν έμοιαζα σαν να με έχει ‘’γλύψει’’ αγελάδα!! Εντυπωσιάστηκα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή και ψάχνω είδη να την αγοράσω!
Τέλος να σας πω πως πιστεύω θα δουλέψει και σαν after sun μιας και μόλις την έβαλα στο πρόσωπο μου ένοιωσα μια απίστευτη δροσιά που διαρκούσε αρκετή ώρα!!!!
Αυτά από εμένα…. Περιμένω να μου πείτε τις δικές σας εντυπώσεις και τα δικά σας σχόλια!!!1
Σας φιλώ γλυκά!!!!
Xoxo fotini.!

4 σχόλια:

  1. Εγω εχω αρκετα λιπαρό δερμα.. επειδή είναι κατα της ξηρότητας λες να μη κανει για μενα?

    http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aporofate toso grhgora poy den pisteyw na exeis problhma! kaloy kakoy omws zhta ena deigma na th dokimaseis!!! egv prin agorasw kati panta ayto kanw!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο το blog σου! Γράφτηκα να ενημερώνομαι!
    Είμαι νέα στο χώρο των bloggers έχω ένα με μόδα, ακούμε καλές κριτικές θέλεις να ρίξεις μια ματιά; Ευχαριστώ
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή