Τρίτη 30 Απριλίου 2013

AZADE lip pencil review.....



Γεια σας κορίτσια τι κάνετε; Πως περνάτε αυτήν την υπέροχη ημέρα; Εγώ απολαμβάνω ένα υπέροχο καφεδάκι στην ανθισμένη μου αυλή και είπα να σας μιλήσω για δύο υπέροχα μολύβια χειλιών από την  AZADE (το νο. 101 και  νο. 115) που αγόρασα σχετικά πρόσφατα.



Αρχικά να σας πω, πως τα χρησιμοποιώ σαν κραγιόν μιας και η απόδοση τους είναι τέλεια και η διάρκεια τους μοναδική. Δεν μαζεύονται στις γραμμές των χειλιών όπως τα περισσότερα κραγιόν και δεν αφυδατώνουν τα χείλη. Ένα επιπλέον θετικό τους είναι πως αποδίδουν ακριβώς το χρώμα του δείχνουν στη συσκευασία οπότε ξέρεις εξαρχής το αποτέλεσμα που θα έχεις στα χείλη. Είναι αρκετά οικονομικά και θα τα βρείτε σε προσφορά 1 + 1 σε γνωστά πολυκαταστήματα. Είδη ψάχνω τα επόμενα καλοκαιρινά χρωματάκια για να προσθέσω στη συλλογή μου.
Αυτά από εμένα…. Εάν τα έχετε δοκιμάσει πείτε μου τη γνώμη σας θα χαρώ πολύ!!!!
Xoxo….
Fotini.!

12 σχόλια:

  1. Μου αρέσει και μένα να φοράω το μολυβάκια χειλιών για κραγιόν!! Αυτά φαίνονται πολύ ωραία!!Μεγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. megeia!!!!!!!to movaki einai polu gluko...
    egw den foraw sunh8ws...variemai!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ετσι ήμουν στην αρχή αλλά όταν το δοκίμασα δεν το αλλάσω με τίποτα!!!

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται πολύ καλά!
    Φοράω κι εγώ μολύβια χειλιών αντί για κραγιόν.Με αυτό τον τρόπο,έχουμε και περισσότερες επιλογές ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. FWTINH MOY PERNA APO TO BLOG MOY
    SOY EXW DWSEI BRABEIO !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ Κ ΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου! Εχεις κερδισει ενα βραβειακι! Θα το βρεις εδω http://taniatso.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα με βραβείο & από το blog μου !!!
    http://amoderngreekwoman.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή