Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

golden rose.... love!

Γεια σας κορίτσια μου….. Τι κάνετε ? 
μέρες έχω να σας  γράψω και ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά!!!!
Σήμερα αποφάσισα να αφήσω στην άκρη την κούραση των ημερών και να σας αφιερώσω  ένα νέο  post για κάποια προϊόντα που έλαβα πριν από λίγο καιρό.  Πριν αρχίσω και χωρίς να θέλω να φανώ κοινότυπη θέλω να ξεκαθαρίσω πως θα σας πω την προσωπική μου γνώμη και μόνο….
Ας αρχίσω με τα βασικά…. να σας πω πως τα προϊόντα μου τα έστειλε η εταιρεία Londesa στα πλαίσια της προωθητικής της καμπάνιας. Τα δοκιμάζω  εδώ και αρκετό καιρό καθημερινά και πλέον πιστεύω πως μπορώ να κάνω ένα ολοκληρωμένο review.


Πρώτο προϊόν που περιείχε το πακετάκι που έλαβα ήταν μία τετραπλή παλέτα σκιών σε γήινους τόνους  από την Classic cosmetics στο νούμερο 104 ιδανική για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ για όλες τις ώρες. Η συσκευασία τους είναι πολύ πρακτική και η ποιότητα τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από σκιές επώνυμων εταιρειών μιας και έχουν τέλεια απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια ακόμη και χωρίς primer.


Το επόμενο προϊόν ήταν ένα αδιάβροχο μολύβι ματιών από την εταιρεία Emily και αυτό ήταν σε καφέ απόχρωση και μπορώ να πω πως το έχω βολευτεί  πάρα πολύ μιας και δεν τα πάω και πολύ καλά με το μαύρο μολύβι στα μάτια κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Είναι όντως αδιάβροχο και διαρκεί αρκετές ώρες.


Τρίτο προϊόν σε κανονικό μέγεθος ήταν ένα βερνίκι νυχιών από την golden rose σε απόχρωση 18 night club. Έχει πολύ καλή διάρκεια και έντονη απόδοση χρώματος. 


Τέλος στο πακέτο υπήρχε και τέσσερα δείγματα των κραγιόν  ultra rich color lipstick της golden rose σε τέσσερις διαφορετικές υφές και αποχρώσεις . Η ποιότητα τους μου άρεσε πολύ δεν είχαν έντονη γεύση όπως κάποια άλλα οικονομικά κραγιόν και σχεδόν καθόλου άρωμα. 


Οι αποχρώσεις ήταν οι εξής:
No. 18 (metallic)
No. 49 (creamy - mat)
No. 53 ( creamy – mat)
No. 75 (shimmering)
 Αυτά από εμένα….. πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω….
Σας φιλώ γλυκά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!!!!
Xoxo
Fotini

2 σχόλια:

  1. Δεν εχω δοκιμασει τπτ αλλα μπραβο που σου εστειλαν τοσα!!
    Ελπιζω να ακολουθησεις και εσυ
    anthoulasbeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περνα απο το blog μου σου εχω δωσει βραβειακι..!
    http://alexasbeautycorner2.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή